Shopping

Jag valde att inte följa med till Taxinge för att inte göra av med en massa pengar.
Och vad har jag istället gjort idag? Jo, jag har shoppat.
Men, jag skyller på att jag faktiskt har shoppat sånt som jag behöver och länge har tänkt på att jag ska köpa. Så dagens inköp var en hel massa julsaker, har äntligen köpt en ljusslinga till granen..nu måste jag bara vänta på att dem ska börja säljas också. Dessutom fick jag tag på tre fina julblommor på plantagen. Dock inga julblommor till köket då jag tyckte att de som fanns var alldeles för små. Så det får vänta någon vecka.

Men, ja, jag tycker också att jag förtjänar allt detta efter att ha klarat mina tentor.

  


Kommentarer
Postat av: Lotta

Juligt å fint ;)

Lotta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback