Snäll flickvän

Jag är alldeles för snäll mot Mattias.
Bara det att jag ställer mig och diskar åt honom..och efter det går jag till stan och köper julblommor till honom. Fast ja, julblommorna var mer till mig..jag vill ha lite julstämning även i hans lägenhet. Speciellt med tanke på att det är första advent imorgon.



Aja, som sagt, det blev lite shopping idag. Hittade en kjol på Gina till mig. Skulle egentligen velat köpa mycket mer, men ja, jag var lite snål idag.



Just nu sitter jag och honey och väntar på att pizzan vi har beställt ska komma. Efter maten blir det nog en tur hem till Jessica för min del. Undrar om det är okej att ha på sig mjuikskläder, eller om jag måste klä upp mig igen. Det är ju så ansträngande att göra sig vacker hela tiden. Men men, ibland måste man väl offra sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback