Sofia spekulerar...igen...

Nu är Sofia spekulerar tillbaka!!! Äntligen!!!!

Vad ska jag skriva om idag då?
Ja du... vem vet?
Tror jag ska skriva om mig själv!!! Kul va!!!! Tycker jag i alla fall!!!!

Jag föddes en långfredagsmorgon den 28 mars 1986 i västerås av min mor (konstigt va!).
Jag var den första ungen och min mamma drabbades av en liten deprission när jag kom, hon tyckte jag skrek för mycket och hon ansåg att sitt liv var sluta. Saker och ting bläv bättre med tiden och på hennes födelsedag log jag för första gången! (gulligt va!).
Jag levde själv med mina föräldrari nästan 3 lyckliga år innan min bror kom till världen, tyvärr..........................
Jag spenderade min första år i livet hemma, hos dagmamman och hos mormor, tills nästa unge kom, elin, ca 2 år senare........
samtidigt började jag lekis, 1 år tidigar, min mor tyckte jag skulle lära känna lite nya kompisar antar jag..... Lekis var skoj, förmiddagarna var jag på dagis och eftermiddagarna på lekis!
1993 började jag 1:an, var väl helt ok, läsa var inte min favvo grej direkt!

Skolan gick vidare... byte av bästa polare hörde till vardagen tills jag hittade mitt gäng på Märta, lina, andrea och elin.

1999 började jag på högstadiet 9 A, 9 A is the shit!!!!:)

Skolan gick väl sådär, tyskan desto sämre!!!!

2002 gick jag ut från den härliga klassen och gick vidare till gymnasiet, europaskolan i stängnäs. Första tiden var hemsk men med tiden blev allt bättre och idag längtar jag tillviss del tillbaka.

Jag är:
Enligt Camilla: Rasist, Bortskämd bitch, som säger vad hon tycket oavsett vad andra tycker, och ändå umgås hon med mig!
Enligt Malin: Rasistisk, bitch, men tycker om henne ändå!

Jag tycker om:
Resa, vänner antar jag, ligga i soffan, prata illa om folk, dricka vin (dock inte för mkt!) kändisskvaller, jobba IBLAND! trycka ner människor och min familj när de gör och tycker som jag vill!!!!

Vad vill jag göra:
Resa till USA snart igen, fira jul och ålkaj till London med mina vänner, jobba med ngt skoj inom EU kanske!!!

Jag tycker inte om:
Invandrare (fast jag själv räknas som det, men jag har det i blodet från Tjeckien) läxor, måsten, träna,tjat, vara snäll i onödan, röd sallad!

-----------------------------------------------------------------------


På europa träffade jag min soulmate Camilla!!!! Men även härliga Steph!!!!
Det var camilla som raggade upp mig vid kyrkan, hennes exakta ord var "är du också ensam?".  Sen dess har vi hållit ihop och med tiden har vår relationship förändrats till the better vilket betyder att jag får bestämma allt!!!!!!

2006 flyttade vi till uppsala ,till en lägenhet vi 3, men i feb flyttade vi i från varandra!


jag, cam och step har många roliga minnen från de 6 år kännt varandra bla...

Skolan, Los angeles, new york, finland, berlin, bryssel och aten mfl!!!

Jaja bläv väldigt sedamentalt här.... tyvärrr...som vanligt!
Bläv inte som jag tänkt mig.....................................................
Aaaja nu bläv det väldigt långt!

See you later darlings och fans!!!!
Pyss och pöss Sofia, the one and only!



Nu orkar jag inte lägga upp flera bilder, nu ska jag dricka lite till...!!!!

Puss igen

Kommentarer
Postat av: Malin

"Där var du smal, Fia - Camilla" Haha..

Postat av: Sofia

Gud va bra jag skriver asså!!!! Fast man är lite rund under fötterna!



Blev ju inte direkt som jag tänkt mig, men men! Får lova att bli lite mer strukturerat nästa gång!!!



2008-11-15 @ 11:18:19
Postat av: Sofia

Jaaa... där var man smalare... tragiskt, tur att jag sitter här och äter upp mig lite!!!!:)

2008-11-15 @ 11:20:06
Postat av: hanna

Veckans Blogg är igång igen. Anmäl din eller någon annans blogg i rätt inlägg. Kram H

2008-11-15 @ 11:24:49
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Jessica

FYFAN va du är bra fia, starta en blogg fyfan!!DU skulle bli bättre än bella blondin ;D

2008-11-16 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback