Söndag

Idag är det en typisk söndag.
Man drar sig lite extra i sängen, äter sen en god frukost..och ja, inga måste finns utan man kan bara göra det som faller en in. Jag ska se om jag får med mig Mattias eller Jessica ut på en promenad snart, egentligen skulle jag vilja gå tipspromenad, men jag har ingen aning om det har något sånt i denna stad. Får helt enkelt spara det till nästa gång jag är i Eskilstuna. Ang. Eskilstuna. Jag skulle vilja åka hem någon helg nu innan jul, men jag ör alldeles för uppbokad. För rillfället funderar jag faktiskt på att svika Fia vid lucia och åka hem då istället..vill så gärna hem och mysa med min lilla Skrutt. Jag får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svikare:)

2008-11-23 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback