Svårt

När man väl har hamnat i soffan framför till exempel Sex and the city är det så svårt att komma ifrån den. Jag har planerat att göra en hel del idag, men jag kommer inte för mig att ta tag i det. Istället får jag bara dåligt samvete då jag ser att klockan går och går. Men, ibland måste man väl få unna sig att varva ner en liten stund? Jag tycker jag flänger runt på en massa ställen hela tiden, eller så är det något som måste fixas här hemma..det är sällan man faktiskt tar en stund och bara är. Varför ska man då få dåligt samvete när man väl gör det?

Hmm..aja, för att stilla mitt dåliga samvete en aning ska jag nu plugga i någon timme. Sen blir det en kort löprunda till gymmet för ett pass där. Resten av kvällen ska ägnas åt städning och packning. Håller jag inte detta blir jag riktigt arg på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback