Tungt

Det var riktigt jobbigt att först köra ett pass på gymmet, och sen ett skivstångs/konditions-pass. Men oj, vad roligt det är. Den rätta ledaren ledde passet idag, och ja, hon ör otroligt duktig på att peppa och har bra musik genom hela programmet. Man tänker inte på hur trött man är och hur tungt det är, och sen helt plötsligt är passet slut. Längar redan till nästa..

Gymmet gick också bra. Önskar bara att det kunde synas lite mer, men ja, det hela handlar väl om att få bort en del av fettet som döljer musklerna. Måste bli bättre på att äta rätt..för att bygga muskler är det ju vissa ämnen man behöver mer av och andra mindre av. Men, problemet är att jag inte riktigt vet vad det är man ska äta mer och mindre av. 

Just nu ligger jag i Mattias soffa och väntar på att han ska komma hem..funderar på att göra lite mat, men jag vet inte om jag orkar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback