Uttråkad

Jag har hemskt tråkigt.
Eftersom det blev en ganska lång sovmorgon hos Fia idag så dröjer det nog några timmar innan jag kan sova. Och, ja, vad ska man göra fram till dess? Jag vet att jag måste plugga, fortfarande ca 100 sidor kvar att läsa. Men, det går så segt, och ja, jag måste ju vara koncentrerad hela tiden pga engelskan. Blä! Det kryper verkligen i kroppen. Jag har ingen ro. Vill att något skoj ska hända.

Längtar till gymmet imorgon. Lyckades höja på bänkpress igår, och hoppas på att snart öka vikter på fler övningar. Älskar känslan av att vara helt slut i musklerna. Mattias börjar bli orolig för att jag ska satsa på bodybuildning, men nej, så långt ska det nog inte gå. Dock börjar jag bli riktigt bred om axlarna, och min tjurnacke som jag hatar mest av allt blir bara grövre. Kanske inte så positivt, men, musklerna blir ju i alla fall större. Märkte det inte minst på jobbkläderna, skjortan var lite stram över axlarna. Aja, jag vet att det blir mycket tjat om träning, löpning, gymmet och muskler. Men, det är bara för att jag tycker att det är så roligt, och för att jag märker att det går framåt. Sen är jag också sjukligt beroende av bekräftelse..



Men ser konturerna av musklerna i alla fall..(obs! bortse från de övriga skavankerna...för det är inget jag ör stolt över.)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är snygg!

Men du har ihop det med din karl fortfarande? Jag blev lite orolig häromdagen, var länge sen det stod ngt om honom.. :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback