Vajjert

Nu är pyntet i köket i princip helt klart. Det enda som fattas är två stora julstjärnor. Måste ta mig till plantagen någon dag och se om det har fått in några..det kommer bli så bra när dem väl är på plats. I och för sig, jag ska nog skaffa ett par andra gardiner också. De jag har nu är inte menade att sitta som dem sitter, och när det är ljust ute ser det inte så speciellt bra ut..men men, fram till att jag har köpt nya får de sitta där.

Resten av lägenheten får vänta en vecka eller så på pynt. behöver köpa lite saker till det stora rummet..och då blir det inte bra om jag börjar redan nu. Och väntar jag med att pynta där så har jag något att se fram emot..

Nu ska jag ut och runna.



Inte den bästa kvalitén på denna bild heller, men det är för att jag har tagit utan blixt..

Kommentarer
Postat av: anette

Suck...vad gjorde jag för fel under barnaåren!

/Mamma

2008-11-05 @ 18:55:46
Postat av: Lotta

Vad fint det blev! Känns skönt å veta att någon mer än mig får julstämning tidigt!

Lotta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback