Ändrade planer

Blir bara löpning idag. Genom att inte gå på Core bous-passet får jag ca 2,5 h extra pluggtid. Och, det behövs nog...det tar längre tid att läsa än vad man tror.

Nu är frågan bara, vart ska jag springa? Och, när? Eftersom det blir mörkt vid 7, måste jag hålla mig till upplysta vägar om jag springer vid den tiden. Hmm..i och för sig är det elljusspår i skogen, men eftersom jag sprang fyra varv runt det spåret i måndags har jag inte riktigt lust att springa där idag igen. Kanske att det blir vägen mot jobbet och sen springa genom Norby, dock är frågan om det blir tillräckligt långt? Vi får se hur det blir. Det som dock är helt säkert är att jag ska springa. Nu när det går så bra kan jag ju inte sluta...

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback