Avtal

Avtalslagen och allt däromkring verkar sitta nu. Lite kvar att plugga på fullmakt bara. Men, det är en bra bit på vägen och det är riktigt bra. Får se om det blir något mer plugg nu ikväll, har lite annat som måste göras. Det är något som är ytterst negativt när det gäller tentaplugg, man har inte tid till att göra alla dessa tråkiga med nödvändiga sakerna, så som att t.ex diska och bara hålla allmänt snyggt runt omkring sig. Att göra något annat än att plugga anses som slöseri med tid, och ja, jag får dåligt samvete så fort jag försöker mig på att ta itu med alla andra måsten. Men, jag klara inte av att bo i en svinstia, så nu måste jag ta tag i diskandet, städandet etc.

Efter det ska jag nog läsa lite till och sen sova...imorgon väntar tidig uppgång och ytterliggare en dag med pluggiplugg. Trevligt värre...eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback