Den där dagen..

Idag är det dagen efter, med allt som det innebär.
Det blev väldans sent igår, och då menar jag verkligen sent...klockan 7 fick jag äntligen sova, och redan klockan 8 vaknade jag hur pigg som helst. Men men, vad gör det när man har haft en trevlig kväll. Tack Jessica, och alla andra, för att jag fick vara med....trevligt med nya bekantskaper. Och, förhoppningsvis var jag inte allt för odräglig..jag blir ju lätt det annars när man får lite gott att dricka.

Nehepp, jag ska fortsätta ligga här i soffan och inte göra något alls. Kanske kanske att jag köper pizza senare..och lite glass kanske? Det är ju ändå lördag.

Kommentarer
Postat av: jessica

SUPER TRENDIG KVÄLL MED DIG :)

2008-10-11 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback