Duktiga jag

Veckans träning:

Måndag - 7 km löpning
Tisdag - Gym ca 40 min
Onsdag - 8 km löpning
Torsdag - Bussdag, dvs vilodag..
Fredag - En väldans massa gående först på citipark och sen på Kiels gågata, men dock, vilodag..
Lördag - 6 km löpning
Söndag - Gym ca 45 min

Jag har som mål från och med denna vecka att komma upp i 4-5 löppass i veckan. Jag vill bli bättre, och snabbare och då måste jag springa oftare. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med, men på något sätt löser jag det nog. Jag vill inte ge upp någon gymdag, det har jag redan gjort allt för mycket..jag vill ha mina 3 gympass, jag får dåligt samvete så fort jag missar ett. Jag älskar att se mina muskler bli större, okej, än så länge känner jag nog bara att de ha blivit större, men snart bör det väl börja synas. Spinning måste jag också få in mer av. Denna vecka hinns det dock inte med, eftersom jag har både fest och tenta på fredag..och det spinningpass som jag vill gå på går på torsdagar. Men, nästa vecka kanske?

Nu är det dags för sängen. Pluggdag imorgon, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback