Duktiga jag.

Jag tvingade mig ut på en löptur fast regnet fullkomligt öste ner. Riktigt duktigt gjort av mig måste jag säga. Gick riktigt bra att springa, orkar nu för tiden lätt med 5 km och det känns bra. Målet är inställt på en mil, och jag hoppas klara av det om några veckor. Skulle behöva hitta ett bra milspår hemma i Uppsala, skulle göra det hela så mycket lättare. Nu när jag springer har jag bara ett hum om hur långt det blir..

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, jag behöver nämligen bilen..mamma och jag ska åka iväg och handla, ska försöka tjata till mig att vi ska äta tunnbrödsrulle ikväll istället för korvstroganoff. Tunnbrödsrulle är så svårt att göra när man bor ensam, man kan ju aldrig bara köpa ett tunnbröd och ett par korvar...och att köpa en låda rödbetssallad är inte att tänka på, då den inte går att frysa in. Som student och ensamboende är det ett ständigt planerade när det gäller mat. Det gäller att köpa sånt som går att frysa in eller som håller sig länge..annar måste man äta samma maträtt så många på en och samma vecka. Ujuj, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback