Fy

Jag har i princip lyckats vända på dygnet. Kunde verkligen inte somna igår, så jag låg och tittade på Sex and the city till tre..och då är det inte konstigt att man inte kommer upp förns halv 12 idag. Dessutom har jag sovit väldans dåligt..inte bra med tentaperioder, livet blir helt fel, man faller ur rytmen eftersom man inte gör så mycket annat än läser och läser. Skönt att denna period snart är över.

Idag kommer Fia till mig. Dock inte för att vi ska hitta på något skoj, utan för att vi helt enkelt ska plugga ihop. Vi har blivit riktigt duktiga på det, och ja, jag måste säga att det faktiskt ger resultat också. Jag har inte klarat alla de tentor vi har plugga inför tillsammans, men medde tentor jag inte har klarat så har jag i princip fallit på mållinjen, bara något poäng som har saknats. Så, vi får hoppas på att denna gång blir en bra gång, för dessa tentor ska jag verkligen sätta, jag är trött på omtentor, jag vill ägna mig åt bara den kursen som är aktuell för en gångs skull.


Så, tillbaka till böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback