Gymmet nästa

Har för tillfället koncentrationssvårigheter, så jag kan lika gärna ta mig till gymmet redan nu.
Egentligen skulle jag vilja ha med mig någon, alltid skönt att ha någon där som kan passa..har ingen lust att få stången som används vid bänkpress över mig. Jag ör dessutom lite feg, vågar inte fråga någon helt främmande person om hjälp. Vi får hoppas på att det går bra idag, det har ju gjort det hittills.

Jag har ett och samma gympass som jag kör, dvs. jag kör hela kroppen vid varje pass. Vissa brukar dela upp över- och underkropp, men jag tycker det skönast att få en ordentlig genomkörare. Dock skulle jag vilja köra mer armar, speciellt med tanke på vasaloppet. Kanske blir till att boka en gyminstruktion någon dag. Känns lite dumt bara, har redan varit på en hel massa såna, och den senaste var för bara 3-4 månader. Men, det gäller ju att utnyttja det som är gratis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback