Här igen

Då var man i Eskilstuna igen. Tanken var att jag skulle vara här och vara emlig..men så blev det faktiskt inte. Anledningen till att jag skulle vara emlig var att jag var hos tandläkaren igår och drog ut min andra visdomstand. Men, den här visdomstanden hade växt fram mycket mer än den förra, så ingen operation behövdes...utan tandläkaren kunde bara "trycka" ut den. Visst, det gjorde hemskt ont hos tandläkaren, men hellre att det gör ont under 10 min där, än att det gör konstant ont i två veckor. Tandläkaren var även snäll och slipade till mina framtänder, så nu är dem inte så trasiga längre...

Dock är jag inte helt på topp. 
Jag känner mig lite snurrig i huvudet efter fallet. Och jag är väldans stel i nacke och axlar. Men, jag får ju skylla mig själv..och någongång går det nog över. Känns i alla fall skönt att få vara hemma hos föräldrarna när man inte är helt på topp..då är det i alla fall någon som skämmer bort en och tycker synd om en. Och, så får jag välja vilken mat som ska ätas, utan att jag behöver laga den! Najs. 

Nej, jag måste fortsätta plugga nu. Har en liten lag som måste skrivas..inte det lättaste när man dessutom måste motivera varför just det straff vi väljer är passande till det brott som begås.  


Kommentarer
Postat av: Malin

Så går det när man gör fyllegrejer ;) Nej jag skojar bara.. men ont? gör det ont fast du fick bedövning? Kram

Postat av: Mari

Det kan inte vara värre än att du kan vara chaufför åt mamma och mig på lördag när vi ska till Torshälla och festa./ Kram Mari

2008-10-17 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback