Kaos

Vilken tur att man inte jobbar idag. Kan tänka mig vilket kaos det måste vara på Arlanda, nu när Sterling har gått i konkurs. Stackars kollegorna på inrikes, hur många gånger burkar man inte i vanliga fall få förklara att man jobbar på SAS och inte kan hjälpa till med varken Norweigans (eller hur det stavar..) eller Sterlings incheckning. kan tänka mig att de är fler frågor och påhopp nu..utrikes är inte lika farligt, men jag antar att det är massor av människor som måste bokas om, och det är aldrig roligt..så lätt att e-ticket inte h'nger med, och det innebär oftast en del krångel och att allt tår mycket längre tid. Så, ja, jag är glad att jag är hemma idag. Visst, det roligt när det händer mycket på jobbet, men då ska det vara sånt man kan hjälpa till med..




Jag, i SAS unifomen från i somras...idag kanske jag får mina byxor, skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback