Mycket

Just nu är det mycket.
Tenta gånger 2 nästa fredag. Halloweenfest samma kväll. Tyskland på torsdag...hur sjutton ska jag hinna med allt annats som skall göras också?! Plugg är för tillfället det som dock måste prioriteras högst. Tentorna skall sitta. Efter dem kan jag börja slappna av och tänka på allt annat. Men, samtidigt tycker jag om denna pressade vardag. Jag vill ha mycket att göra, jag vill ha fullbokat schema, jag tivs med att städigt känna någon press..det blir aldrig tråkigt då. Visst, det skulle vara skönt att veta att man har en ledig dag till att bara göra något som faller i smaken, men när den dagen kommer, kommer jag bara tycka att det är tråkigt och segt, så det är bättre att ha det så här..

Imorgon ska jag se till att få mycket gjort. De flesta köpen inför Halloweenfesten skall göras, måste dessutom se till att sy det sista till outfiten. Hoppas verkligen att festen blir bra, och att alla som ska komma kommer. Jag kommer vara nervös ända till nästa fredag..jag vill att det ska komma många, blir så mycket trevligare då...jag ser gärna att det kommer massor av nya människor också, det är riktigt trevligt att lära känna nya människor..aja, får hoppas på det bästa. Jag ska, oavsett vad, ändå se till att ha en riktigt rolig kväll med mina tjejor. 

  

Livet leker, och jag är nöjd och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback