Snart fredag!

Jag ser fram emot fredag, samtidigt som jag inte gör det. På fredag är det dags för tentorna, men även för Halloweenfesten. Hoppas verkligen att det blir skoj, men det brukar det bli..igår gjorde jag iordning det sista till min kostym, och ja, jag har kommit fram till att jag inte ska satsa på ett yrke som sömmerska, och att jag nästa gång ska använda nålar när jag syr. Men, nu är capén klar, dock utan luva..den blev inte som jag vill. Nu måste jag bara komma på hur jag ska ha håret, och dessutom hitta någon slags vit färg till ansikte och kropp. Ja, i och för sig, det är en hel massa mer jag ska göra också inför festen..funderar på att kanske avklara systemet idag. Det svåra är bara att jag inte har en aning om hur många som kommer, så jag vet inte alls hur mycket bål jag ska göra..men en bål på ca 3 l bör väl räcka till ganska många?

Aja, dagen ska även innehålla en hel massa plugg, och en tur till gymmet.



Bild från förra årets Halloween, en riktig succé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback