Trasiga tänder och ond tunga

Ja, det är resultatet av vår utgång igår.
Jag fick för mig att det var en jättebra idé att hoppa upp och gå på en mur. Det visade sig inte vara någon bra idé. Efter ett tag ligger jag på marken, istället för att stå på muren. I och med fallet slår jag i huvudet och skrapar mig i pannan, jag slår även ihop käken och biter mig i tungan och slår bort småflisor från framtänderna. Vi tog en taxi till akuten, men jag orakde inte med väntandet där, speciellt inte när jag kände mig någorlunda bra..så vi åkte hem till Fia och sov istället.
Aja, vi hade roligt innan allt i allafall..vissa hade roligt även efter.

Nästa gång kanske vi kommer ut...men, jag ska inte hoppas för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback