Ujuj

Inte bra när man når det stadiet i pluggandet när man känner att man hellre städar än pluggar.
Jag har varit i det stadiet hela dagen idag. Det går bara inte att plugga idag, jag har ingen lust alls. Har verkligen gjort allt anant än pluggat, jag har tränat, promenerat, handlat, städat och tittat på Sex and the city. Farligt att ha boxen hemma..

Men, nu börjar min bästa pluggtid på dygnet, jag är som mest effektiv sent på kvällarna och gärna en bit in på natten. Vet inte riktigt varför det är så, men ja, det är väl bra att jag själv har kommit fram till att det är min tid..då vet jag när jag ska satsa på pluggandet. Fast innan jag börjar plugga igen ska jag städa klart, och samtidigt passa på att lyssna på mina nya Kentskivor. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: malin

Man har verkligen vissa pluggtider. Jag pluggar som bäst på morgonen fram till ca 1-2. Sen ger jag upp :) Lycka till på tentan, jag skriver min imorn! Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback