Ännu ett år äldre

Det går bara utför. Nu är man ytterliggare ett år äldre.
Födelsedagen igår var lugn och mysig. Jag, Sofia och Jessica var här hemma och lagade mat och tittade på film. Alla tre tror jag somnade i soffan i slutet av vår andra film. Men, det var trevligt, och precis så ska en födelsedag vara.

Ikväll blir det mer party. Dock inte lika mycket som jag hade velat. Folk verkar inte vilja ta sig tid att komma och fira mig...men men, inte så mycket att göra åt. Jag har i alla fall de trogna vapendragarna med mig ikväll. Lite tråkigt dock att Jessica jobbar, men hon får följa med ut nästa gång istället.

Imorgon avlutas festligheterna med att familjen och Lindqvistarna kommer hit.
Då får jag alla presenter också. Najsigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl bakat för nu kommer vi. Kram och grattis. Kram Lindqvistarna

2008-09-20 @ 16:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback