Duktig

Idag har jag varit duktig. Jag har lagat riktig mat till mig. Lyckades till och med göra stuvad blomkål. Ujuj, säger jag bara.
Gott blev det också, och dessutom räckte det så att jag fick flera matådor. Till den stuvade blomkålen bjöd jag mig själv på potatis, köttbullar och kokade morötter. Som sagt, mums.

Skolan idag var rolig. Föreläsaren var otroligt energisk, och duktig. man lärde sig mycket på denna föreläsning, och det känns bra, eftersom man då inte behöver läsa lika mycket. Efter skolan blev det en snabbis på stan, behövde Ipren till min envisa huvudvärk..så skönt när tabletten började verka och all smärta försvann. I vanliga fall är jag inte mycket för tabletter, men när det är riktigt hemskt faller även jag.

Efter stan cyklade jag lugnt till Ulltuna. Där gymmade jag först, och gick sen på ett Core-pass. Riktigt skönt att få ta ut sig ordentligt. Nu ska jag snart sova, ska ju upp tidigt.



Så här mysigt är det att äta middag hos mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback