Helgen

Ja, vi skulle ju då ut i helgen.
Men, som sagt, någon där uppe vill inte att jag ska få komma ut och dansa. Fast i och för sig, den här gången skyller vi faktiskt på Fia. Hon råkade få i sig liite för mycket, och det märkte vakten som valde att inte släppa in henne. Detta innebar då att jag inte heller gick in..Vad som hände resten av kvällen får stanna mellan mig, Fia och hennes familj. Men, jag kan säga en sak i alla fall...händelsen kommer för alltid kallas Lotus 2 (Malin, jag tror du förstår vad jag menar...). Hehe, roligt var det dock imorse att fylla i Fias minnesluckor, och att se den fina blåklockan hon har..stackars Fia, och mig, som har föreläsning på tisdag, den kommer nog vara som vackrast då..

Nästa gång det är party ska jag dansa! Jag längtar efter att få skaka rumpa...det var alldeles för längesen jag sist fick göra det.


Kommentarer
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Hej, hej!



Jo, gillade din text och att läsa mellan raderna. Fortsätt i den riktningen så följer jag dig med mina ögon.



Önskar dig en lyckosam vecka.....

Postat av: Sofia

Ögat är kanske ännu snyggare idag om jag får säga det själv...

2008-09-29 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback