Imorgon igen

Så ska man jobba imorgon igen. 5-9.
Ganske skönt att det blir redan imorgon, då har jag mina två dagar denna månad klara. Behöver jag inte fundera mer på det. Då kan jag istället gå över till att jaga tider i oktober, i och för sig har jag redan en..behöver bara en till.
Hoppas bara att huvudvärken har gett mig sig till imorgon, hemskt att jobba när man är lite risig. Får se till att ta bra hand om mig ikväll. Det svåra är bara att somna i tid så att man inte är helt död när man ska upp imorgon klckan tre, men förhoppningsvis ska dagens sömn hjälpa till lite...kan ju inte lägga mig allt för tidigt ikväll, då missar jag ju TopModel..

Nu ska jag göra mig vacker inför skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback