Ingen sovmorgon

Det var ju tur att jag tillät mig att ta lite sovmorgon idag. För imorgon blir det ingen, utan det är jobb som gäller mellan 4.15-8.15. Ingen lust alls att jobba, inte för att jobbet är tråkigt, utan just på grund av tiden jag ska jobba. Hatar att gå upp så tidigt, hela dagen blir störd av den tidiga morgonen. Inte bra dessa dagar då jag måste se till att plugga..men, jag får helt enkelt se till att ta mig i kragen imorgon och vara duktig. Positivt med att jag ska jobba imorgon är att jag har fixat alla de tider jag behöver för oktober, så efter att jag har jobbat en dag nästa vecka så behöver jag inte jobba något förns slutet av november...

Aja, jobbet är ju roligt i alla fall, så något positivt finns det ju med det hela. Hoppas att det är många som ska ut och resa imorgon, och att jag kanske får en charter som första "jobb". Allt går så mycket fortare då, och har man en charter är det itne lika mycket att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback