Löpning

Var ute på min vanliga löprunda idag. 40 min blev det.
Kändes lättare idag än vad det gjorde sist. Konstigt det där, hur formen kan variera. Eller, kan det har varit mina nya snygga löparbyxor som stod för förbättringen?! Roligt i alla fall att det går bättre. Det behövs, med de mål som jag har för tillfället så måste jag ständigt förbättras.

Imorgon är det gymmet som gäller. Var ett tag sen jag var där, hoppas att styrkan inte har försvunnit allt för mycket. Tar så lång tid att bygga upp muskelmassa igen.

Aja, ska jag orka träna imorgon och gå till skolan, och dessutom gå ut på kvällen måste jag nog sova nu...
Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Mattias

Mycket snyggt babe :)

2008-09-02 @ 17:16:49
Postat av: malin

Jag håller med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback