Måndag

Fick lite panik när jag tidigare såg att jag hade fått min kvittens på tentamesanmälan. Detta innebär att det endast är 11 dagar kvar till tentan. Visst, jag är mycket mer förberedd redan nu än vad jag har varit vid alla de andra tentorna jag har skrivit, men ändå inte så pass förberedd som jag vill vara. Jag ska verkligen klara denna tenta vid första försöket, så från och med i dag så kommer inte mitt vanliga liv att existera. Det är bara plugg som gäller nu. Eller okej, träningen kommer få ta plats också...och om jag är duktig och pluggar hela dagarna kan jag nog se till att göra lite roliga saker på kvällarna. Men, min självdisciplin är inte den bästa. Egentligen skulle jag behöva ha en privat lärare, ungefär som man har en privat tränare, som står och skriker på mig och säger precis vad man ska läsa, hur länge och osv...

Nej. ska se till att fortsätta läsa om Ideella föreningar och stiftelser nu, sen ska jag ut och springa och efter det ska jag vara duktig och åka till skolan för att sitta där och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback