Snart

Snart ska jag bege mig hem till Jessica. Vi ska ta en riktigt lång promenad, och egentligen skulle vi ha gjort det i det fina vädret, men jag ser nu när jag tittat ut genom fönstret att det är mulet. Hoppas dock att det fortfarande är kallt, jag älskar att vara ute och gå när det är kallt ute. Jag längtar verkligen till vintern, när man kan gå ut och gå i strålande solsken, och när det är några minusgrader och allt bara glittrar. Det kan inte bli bättre! Jag är en höst/vinter-människa. Visst, sommaren är okej, men den behöver inte vara allt för lång. Jag ser hellre att vi har en lite längre vinter, men massor av snö.

Ja, allt för länge till ska jag ju inte behöva vänta. Snart är september slut, och oktober kommer säkert gå lika fort..och sen är vi inne i november, och då börjar det bli riktigt kallt ute förhoppningsvis. Sen, ja, då är vintern här.

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS I EFTERSKOTT BABE!!!!!

2008-09-22 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback