Träsmak

Jag har träsmak i rumpan...
Men, det gör inte så mycket. Jag har fått mycket plugg gjort idag, och det känns underbart. Inte mycket kvar att läsa i boken nu, eller ja, jag ska ju snart börja läsa den igen...det är nöta och nöta som gäller. Idag har jag till och med använt lagboken. Imponerande.

Men, nu ska jag nog lägga böckerna åt sidan en liten stund. Ska städa lite och sen laga mat. Väntar på att Jessica ska höra av sig så jag vet om jag får sällskap på min promenad eller inte..skulle vara trevligt med sällskap, men man kan inte alltid få som man vill.

Förresten, har hittat den inbyggda webbkameran på datorn. Det fanns mycket skoj man kunde göra med den. Tänk vad bra att man hela tiden hittar saker att roa sig själv med..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback