Vaddå, vilken svart klänning?

Jag har faktiskt redan bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon. Det blir mina svarta klänning som jag hade vid nyår...till den blir det mina röda skor, helt underbara skor att parta i. Det svåra nu är bara vilket smink, eller ja, vilken färg jag ska ha. Helst skulle jag vilja ha rött, men jag har inget rött smink och dessutom skulle nig röd ögonskugga se väldigt konstigt ut. Kanske att man skulle ta sig ner till stan och köpa ett rött läppstick. Fast ja, jag är inte så mycket för läppstick, känner mig så larvig och tillgjord när jag använder det. Ungefär som när man var liten och experimenterade i mammas sminkväska...Nej, vi får se.



Skulle egentligen vara kul att ha skorna som jag har på bilden. Men, då blir det inte så mycket dansa, mer att ta hand om mina misshandlade fötter.
Bilden gör att jag längtar tillbaka till New York. Det var en upplevelse..blir svårt att få till ett bättre nyårsfirande. Aja, får inte ge upp på den punkten redan nu, något bra ska vi nog få till även detta år.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå för klänning, vilken menar du???:D



...Tror jag har lärt mig vilken klänning det är nu... på tiden va!



Ses senare ikväll!

Pussipöss

2008-09-27 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback