Eskilstuna

Så var man hemma i Eskilstuna.
Idag har jag och mamma haft en riktig shoppingdag, eller ja, jag hjälpte mamma att göra av med hennes pengar. Vi tog en tur till IKEA i Västerås och köpte en hel massa fina saker till stugan..äntligen ska det bli lite ordning på loftet. Så mycket mer än IKEA orkade vi inte med..utan det blev raka vägen hem sen. 

Trevligt med några dagar här hemma i Eskilstuna. Myser en massa med Skruttan, och ja, har det skönt. Alltid trevligt att få ha lite sällskap på kvällarna och hela tiden någon att prata med. Det är såna saker man saknar när man bor själv. Men men, friden här hemma är snart över, redan imorgon åker vi vidare till Sälen, i och för sig blir det inte så stor skillnad att vara där istället för här, jag ser till att jag blir lika bortskämd vart jag än är...det ska bli skönt att komma till Sälen. Ska se till att åka så mycket längd som det går, hur mycket det blir beror helt på underlaget. Lite nerför ska jag nog också kunna klämma in.

Nej, nuska jag väl vara lite snäll och duka för middagen...som jag dessutom har gjort större delen av. Hur var det här med att bli bortskämd egentligen?
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

saknar dig här hemma redan !! :(

2009-04-08 @ 09:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback