Ett kapitel i mitt liv är över..

Jaha, så kom dagen då man blev av med sitt jobb.
Eller ja, SAS behöver halvera sin timtidsgrupp, och eftersom jag inte har jobbat så mycket på senaste tiden var jag en av de som fick gå. Får se om samma öde väntar Fia eller om hon får vara kvar..aja, lite tråkigt, men inget att göra åt den saken. Istället väntar ett nytt jobb och nya erfarenheter, precis som jag vill ha det. Jag vill prova på så mycket som möjligt innan jag bestämmer mig för vad jag ska ägna resten av mitt liv åt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter här och väntar på det trevliga telefonsamtalet...

2009-04-27 @ 18:01:19
Postat av: sofia

var från mig... glömde skriva det var jag... fast jag tror du fattade det...:)

2009-04-27 @ 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback