Hmm..

Enligt min dator ska det vara sol i Uppsala just nu.
Undrar var den är?
Självklart blir det sämre väder idag. Jag som hade sett fram emot en joggingtur i strålande sol och då man bara behöver ha en t-shirt..men nej, det blir nog till att bylsa på sig en och annan tröja. Speciellt med tanke på hur mycket jag fryser bara nu när jag sitter inomhus...

Har en ytterst seg dag idag.
Hade tänkt plugga lite här hemma innan det var dags att ta sig till ultuna och träningen. Men, jag har inte ens plockat upp böckerna. Jag skylle på tentan, det finns ingen lust till att plugga när man har tentat i några timmar. Denna tenta skrev jag verkligen konstant mellan 8 och 11, ingen fikapaus eller så...första gången jag har känt mig stressad på en tenta och varit orolig för att inte hinna klart. Annars brukar jag vara bland de första och gå..kanske att man kan se det som ett bra tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback