Lördag

Jahapp, så var det helg.
Det kommer inte bli den roligaste helgen detta.
Jag är på partyhumör, eller snarare vill jag ut och träffa människor och ha allmänt skoj. Men, alla andra är upptagna på annat håll, så ja, det verkar bli en lördagskväll för mig själv. Jippie...eller inte. Blä för dessa helger, jag vill att det ska hända något på helgerna. Jag är nästan så desperat att jag beger mig ut själv...fast, hur roligt är det?

Aja, för att få dagen att gå har jag i alla fall tagit premiärturen med min "vättern"-cykel. Tre och en halv mil blev det, skapligt lång runda, tillräckligt lång runda för min rumpa...mot slutet gick det knappt att sitta. Tur att det är ett tag kvar till vättern så rumpan hinner vänja sig...annars blir det inte roligt att cykla de 15 milen. 

Hmm..vad ska jag göra nu då? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback