Lördagkväll

Jag har nu laddat upp för en superkväll för mig själv.
Pepsi är inhandlat, och på soffbordet står ett fat fullt emd goda frukter. Kan nog bli bra det här..
Dessutom har jag hyrt två filmer, hinner jag inte med båda ikväll har jag en trevlig morgon att se fram emot också.

Ska snart hoppa in i duschen, för att sen sätta på mig nattisen, lovely.
Ensamma lördagskvällar är väl inte helt fy och skam, inte ensamma dagar heller..har haft en riktigt lugn dag, läst en massa och bara njutit av att det är lördag. Imorgon blir det mer action, jag och Fia ska iväg och spana in nya IKEA, och så ska jag se till att dra med henne till Biltema också, jag behöver en cykelhjälm. Hoppas bara att Fia inte är som en zombie efter hennes marathonarbetspass..men ja, det ska nog bli bra ändå, i värsta fall får jag väl bära runt på henne.
 
Imorgon ska jag även hinna med städning och packning. Åker till Eskilstuna på måndag, och vidare till Sälen på onsdag. Påsklov är allt bra ibland, i alla fall när vädret är som det är nu...hoppas verkligen att solen strålar varje dag i Sälen, jag behöver få lite färg i ansiktet...

Kommentarer
Postat av: jessica

Gud så tur att jag har dig, den enda som förstår mig!! TACK<3

2009-04-05 @ 09:14:20
Postat av: jessica

Gud så tur att jag har dig, den enda som förstår mig!! TACK<3

2009-04-05 @ 09:14:39
Postat av: sofia

inte var jag en zombie i alla falll, måste säga att jag var rätt pigg, och klagade väldigt lite, duktigt tycker jag!

2009-04-05 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback