Måndag

Började dagen med en riktigt seg morgon.
Usch, får så dåligt samvete när hela förmiddagen går till att inte göra något alls. Så mycket man skulle kunna hinna med de timmarna...men men, någon morgon måste man väl få sova bort, eller ja, slumra bort i alla fall. Eftermiddagen har i alla fall varit lite mer effektiv. Jag och Fia är nu klara med morgondagens seminarium, och ska nu strax sätta iss och läsa ett kapitel i börsrättskursen, sen är det bara tentaplugg kvar.

Kunde inte ta någon joggingrunda på morgonen idag, Vattenfall håller på med vattnet hela dagen, så det finns inget varmvatten..inte så trevligt att tvingas duscha i kallvatten, så joggingen får vänta till ikväll. Kanske lika bra det, så mycket skönare att träna på kvällarna och sen helt slut sätta sig i soffan eller lägga sig och sova. Jag en kvälls-tränings-människa...kanske beror på att jag inte tycker om att gå upp allt för tidigt på morgnarna, eller snarar behöva bege sig ut direkt när man har vaknat.

Nej, läsa var det som gällde.

Kommentarer
Postat av: jessica

mm. och tänk att hela mina lediga dagar går till att sitta stilla . SUCK

2009-04-20 @ 17:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback