Nepp, ingen cykling

Det verkar inte bli någon cykling för mig idag.
Har ett antal sidor att läsa till imorgon, så ja, det hinner bli mörkt innan jag är klar.
Kanske kanske att jag hinner ut på en promenad i alla fall, men ja, det verkar inte lovande. Jag får väl ta en helt stillasittande dag idag, isch. Fast jag har ju i alla fall cyklat fram och tillbaka till skolan, och det är ju ända sammanlagt ca en och en halv mil, så någon motion har jag ju fått i alla fall.

Imorgon är det hemmaplugg som gäller. Inga föreläsningar, men jag och Fia ska se till att hålla våran positiva trend levande och se till att avklara några seminarium imorgon. Jag känner mig faktiskt ganska motiverad till att plugga, känns bra. Får se om det är likadant om några veckor, och när tentorna börjar komma...

Kommentarer
Postat av: jessica

Bra ni är så duktiga :D ÄLSKAR ER!!

2009-04-14 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback