Onsdag

Plugget går bra. Vi håller vårt schema, om nu bara Fia kan slita sig från TVn snart...Marknadsrätten är vi klara med, lite krånliga frågor idag. Tycker inte om patenträtt, alldeles för många undantag osv. Men men..det blir nog bra så småningom. Nu efter lunchen ska vi börja med börsrätten. Känner mig lite osäker när det gäller börsrätten, det är så mycket nytt, och så mycket att tänka på..men ändå intressant.
 
Aja, ser fram emot kvällens joggingpass med Friskis. Hoppas på att det går bra. Ska bli skönt att få komma ut och springa lite, var ett tag sen nu. Cirka en och en halv månad kvar till vårruset, så nu är det hårdträning som gäller. Jag har ju som sagt ett mål, och ja, jag hoppas på att jag ska klara det. Det blir tufft, men jag har inte gett mig ännu..

Kommentarer
Postat av: jessica

hälsa friskisgruppen från mig :) SAKNAR DEM!

2009-04-15 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback