Så var denna dag över...

Kväll igen.
Dagen har gått fort, fast ändå inte. Det känns inte som om det var imorse jag steg upp och började tvätta, skumt.
Fias och mitt plugg gick bra. Vi gjorde inte så mycket vi hade tänkt, men saminarium 2 i marknadsrätten är i alla fall klart. Skönt det. Nu är det bara en himla massa sidor som skall läsas också.

Turen på stan gick bra. Fias födelsedagspresent är inhandlad och inslagen. Hittade dessutom ett par byxor till mig..beige jeans kan man väl säga att det är. Lite vårigt. Att våren verkar var här märkte man definitvt på stan, massor av folk ute och nästan alla verkade äta på en glass.

Nu på kvällen hoppade jag träningspasset på Friskis, ska försöka hålla mig till att bara träna varannan dag, och ja, imorgon är det gym och löpning som gäller..dock blev det en promenad i alla fall, så lite motion har jag fått. Najs. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och försöka läsa så många sidor som möjligt inför imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback