Senaste dagarna..

Det har varit mycket de senaste dagarna.
Började i fredags. Jag och Fia tog tåget till Sala för att klippa oss lite. Jag är riktigt nöjd med resultatet, nu ska jag bara lära mig känna igen mig själv igen. Men ja, det är alltid roligt att göra nya saker. Så mycket mer än klippa oss gjorde vi inte i Sala, utan vi åkte tillbaka till Uppsala direkt. Från station blev det att cykla som en galning hem. Hemma var det bara att ta en snabbdusch, packa etc. för att sen åka vidare till nästa anhalt, Gävle.

I Gävle var det tjejkväll som gällde. Massor av vin och skratt bjöd kvällen på. Det blev till och med en utgång, och jag och Jessica dansade till svetten i princip rann. Roligt var det och det blev inte tyst i lägenheten förns runt kvart över fyra på morgonen...

Dagen efter var morgon lite seg, som det brukar vara dagen efter...tillslut började vi dock rulla tillbaka till Uppsala. Väl hemma hanns det inte med så mycket. Det vara bara att duscha, packa och göra sig vacker igen och sen raka vägen till Fia. Hos Fia blev det mycket vin igen, grillning på tomten och senare en utgång. Platina var det som gällde denna kväll, otroligt mycket folk....men, vi dansade och hade oss i några timmar. Det bästa denna kväll var när vi väl gick och jag äntligen fick byta skor, fy sjutton vilka skavsår jag har...Men men, vad gör man inte för att vara fin?

Ja, detta är vad mina senaste dagar har bjudit på. Idag blir det en mycket lugn dag. Ska plugga som en galning, och sen måste jag ut på en längre cykeltur. En vanlig söndag med andra ord..



Moi, och en liten glimt på det nya håret..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du blev

2009-04-26 @ 14:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback