Som alla andra..

Jag gör som alla andra och gör en liten lista..

Lovar du att vara ärlig? Jag säger alltid sanningen..
Du heter: Camilla Maria Autio

Smeknamn: Cäm, Cam, Milla, Chubbi, Tanten...kärt barn har många namn.. 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag kan sörja till allt, är ganska duktig på att läsa in budskap i vad som helst..

Beroende av: Träning

Vad behöver du mest just nu: Att Fia åker så jag kan börja plugga...

Vad tror folk om dig? Att jag är elak och bara tänker på mig själv...okej, vissa tror nog att jag är lite snäll i alla fall..

Stämmer det? Jag sätter alltid mig själv som nummer ett, men det betyder inte att jag är elak, jag är bara ärlig och säger vad jag tycker. Snäll försöker jag vara.

Vad får du oftast komplimanger för? Jadu, det var en bra fråga..för tillfället kommer jag inte på något...ingen tycker om mig.. 

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag har åkt halvvasan, och skall genomföra en Svensk halvklassiker, det blir i alla fall andra sportfånar som jag imponerade av.

Hur imponerar man på dig?  Jag blir imponerad av människor som vet vad de vill och ser till att genomföra det..jag har svårt för människor som bara följer strömmen.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, och högt blir det ofta..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Från Malin: "Hehe ja det får vi göra. För det vore kul att springa med andra också :) puss" 
Var bor du? I VALSÄTRA..mycket viktigt att komma ihåg, jag bor på rätt sida av vägen.

Trivs du där: Jag trivs mycket bra, nära till allt har jag och nu har jag till och med börjat hitta här..

Äger du några converse: Absolut inte, vägrar sätta på mig dem skorna..som sagt, bara döda fiskar följer strömmen..

Sprit, cider, vin eller öl: Öl får jag ont i magen av, men det andra slinker lätt ner..för tillfället har jag dock lite svårt för jägermeister..de flesta vet varför.

Vad har du för mobil: Någon Sony Ericsson sak..

Nästa mål i ditt liv: Jag har många mål i mitt liv, jag ska klara alla lopp i halvklassikern, jag ska klara min tentor, jag uppfylla det mål jag, Fia och Jessica har satt till 1 juli..ja, jag tycker om att ha mål, då märker man att man kommer någon vart och man har något att kämpa för.

Hur svarar du i mobilen: "mmm" eller "hej" om det är någon jag känner, annars "hej, det är Camilla" 
Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle koka upp vatten på spisen och duscha med...
Antal timmar sömn inatt: runt 8-9
Sov du ensam: Jupp

Brukar du komma i tid: Jag avskyr att vara sen, så ja, jag är allt som oftast i tid..

När mår du bra: Efter ett hårt träningspass, och när jag är med dem som betyder mest för mig..
När blev du fotad senast: I helgen..

Hur känner du dig nu: Stressad, mycket plugg att göra. Och så ser jag fram emot kvällens joggingpass med Friskis

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag är glad att jag har mina och att de är hela..

Vad saknar du: ett sommarjobb..
Favorit dryck på morgonen: Jag har svårt för att dricka något på morgonen, men har jag pepsi hemma så är det favoriten..och bättre att jag dricker det än inget alls!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar, men jag försöker vara duktig och lägga mig vid 22.

Är du blyg? Nej, jag trivs med att synas och höras.
Sysslar du med någon idrott: Så mycket jag kan, springer, gymmar, går på olika pass på Friskis..ja, allt möjligt egentligen.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, man kan bli attraherad av någon direkt, men kär blir man inte förns man känner människan.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Svår fråga, jag gör samma sak som tjej som killar gör..mitt kön begränsar mig inte..
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag är nöjd, men det kan alltid bli bättre.

Vad är det värsta du vet? Inskränkta människor och fördomar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, det varierar verkligen, jag försöker spara så mycket som möjligt..men för att leva måste man äta och mat kostar, så det blir väl någon hundralapp minst i alla fall. 
Vad längtar du till? Att få uppfylla mina mål, och självklart att sommaren ska komma..

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa vännerna, jag satsar bara på dem som förjänar min vänskap, så ja det är äkta vänskap.

Vad är det finaste du fått? De möjligheter mina föräldrar har gett mig som har gjort att jag har kunnat uppleva olika saker i mitt liv..

Om fem månader: Är det september och jag har snart genomfört hela halvklassikern och jag är förhoppningsvis lättare än vad jag någonsin varit tidigare..

Om ett år? Har jag klarat min kandidatexamen i handelsrätt och påbörjat min magister eller om det är master.., och jag har "gått" i mål.

Du samlar på: Minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag är sällan arg och ledsen, men är jag irriterad på något är det lättast att prata med mamma.

Har du strumpor på dig nu: Ja, och ändå fryser jag om fötterna.

Är det okej att gråta: Jag gråter ju till och med till vissa reklamer, så självklart är det okej..jag är riktigt blödig när det kommer till filmer och liknande. 

När grät du senast: Det var nog till det senaste Desperate Housewife avsnittet..

Bär du glasögon eller linser: Nepp, bara solglasögon.
Har du piercing:
Allergisk mot det mesta sånt..jag tycker bättre om tatueringar.

Vill du gifta dig: Ja, jag har redan mitt bröllop planerat och klart. 

Vill du ha barn: Ja, namnen är redan valda.

Är du bra på att laga mat: Värdelös..eller okej, jag kan följa recept.

Är du flygrädd: Att flyga är som att åka bil..jag blir varken rädd eller exalterad.

Hur vig är du: Ibland stel som ett kylskåp, men sätter jag manken till kommer jag nog fortfarande ner i spagat.

Vilken är din favoritglass: Allt som innehåller choklad, men Ben&Jerrys är nog det absolut bästa.

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Bor dina föräldrar tillsammans: Jupp

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Röker du: Aldrig, rökning dödar!

Hur ofta tränar/motionerar du: Helst varje dag, men jag har lärt mig vikten av vila, så nu blir det minst 2 vilodagar i veckan, dvs. 5 träningsdagar.

Vad är det viktigaste i livet?: Att aldrig ge upp och att alltid göra det man själv vill.

Detta var riktigt skoj, vissa saker får man tänka till på..men ja, jag tror detta ger en hyfsat bra bild av vem jag är, eller, ni om känner mig, är det något som inte stämmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback