Söndag

Denna vecka har varit hemsk ur träningssyn. Ett löppass och en runda på gymmet är vad jag har hunnit med. inte bra. Men men, det är inte mycket man kan göra när dagarna inte räcker till, nästa vecka ska det bli bättre i alla fall...då har jag inget speciellt inplanerat, och ja, det ska bli skönt att få återgå till det normala. För att kompensera den dåliga träningen denna vecka ska jag nu bege mig ut på en cykeltur. Har mät upp en sträcka på 34 km..hoppas bara att jag kommer ihåg hur jag ska cykla..senare ikväll ska jag även bege mig till gymmet.

Hm, kan ju alltid vara bra att så här i förväg bestämma hur träningen den kommande veckan ska se ut. Ganska viktigt egentligen att i förväg bestämma sånt, speciellt för mig som är dålig på att komma ihåg att jag måste vila mellan passen. Så, nästa vecka ska jag träna på detta vis:
Måndag - löpning på morgonen, och promenad på kvällen.
Tisdag - vilodag, men promenad om jag hinner efter skolan.
Onsdag - joggingpass med friskis och gym efter det.
Torsdag - vilodag, men promenad om jag hinner.
Fredag - löpning och gym
Lördag - Cykeltur på 30-40 km, alt. kiboxpass.
Söndag - Cykeltur på 30-40 km och gym på kvällen.

Det blir nog bra..att jag får två vilodagar kan jag tacka skolan för. När man är i skolan från 9 på morgon till 6 på kvälle hinner man inte med så mycket mer..speciellt inte när man ska cykla både till och från skolan, och dessutom måste sitta och läsa en massa på kvällarna.

Nej, dags att byta om och bege sig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback