Söndag

Har haft en riktig söndagsmorgon idag.
Gjorde god frukost till mig med ägg och allt, åt frukosten framför den andra filmen jag hyrde..dock var den inte så bra, så efter ett tag la jag mig i sängen och läste istället. Nu börjar dock myrorna springa i benen, och ja, jag har inte ro till att ligga stilla. Tycker att klockan kan gå lite fortare så att den blir ett och jag kan bege mig iväg för att möta upp Fia och sen vidare till IKEA. Jag kanske skulle dra fram klockan några timmar...

Eller ja, jag kan ju faktiskt ta tag i packandet istället, och kanske till och med hinna städa lite. Problemet med att packa idag är att allt inte kan packas..jag behöver ju vissa av sakerna idag och imorgon. Sånt är drygt, alltid samma sak varje gång man ska packa, så lätt att man glömmer det man inte packar ner på en gång. Men, ja, skönt är det ju ändå att nästan vara klar med allt, slipper jag stressa imorgon då det är en massa annat jag ska hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback