Tisdag

Sista dagen innan tenta. Gissa vad den ska ägnas åt?
Fast, jag måste även hinna med att städa idag, och packa. För jag tror att jag har bestämt mig för att åka hem till Eskilstuna äver valborg..det har varit mycket fest på sista tiden, så ja, det skulle vara trevligt att denna vecka faktiskt följa pointsen och vara lite nyttig. Men samtidigt lockar ju festerna så mycket, få träffa folk och förhoppningsvis ha en rolig kväll. Eftersom de fester jag är bjuden till anordnas av främmande människor skulle detta även innebära nya bekantskaper, och det är alltid lika roligt att lägga till flera personer i sin lilla umgängeskrets..men ja, vi får se. Jag är kluven, tyvärr inte tillräckligt kluven för att kunna lämna olika delar av mig på olika platser....

Aja, dags att börja vara duktig.
Förresten, den nya frisyren är inte vacker på morgonen...tur att ingen ser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback