Torsdag

Är fortfarande trött. Vet inte vad det är med mig idag. Är både trött som i trött och trött i kroppen, isch. Får hoppas att det inte är något virus som är på väg att bryta ut, har verkligen inte tid för det..och jag vet med mig att jag inte kommer hålla mig stilla även fast jag blir sjuk. Fy på mig säger jag redan nu...men,  vi får hålla tummarna för att jag bara är lite torsdagshängig idag, vem vet, det kanske är våren jag reagerar på.
 
Aja, sitter i skolan förtillfället. Fia och jag väntar på att seminariet i börsrätten ska dra igång. Sen får vi äntligen åka hem. Eller ja, jag ska bara hem en snabbis och sen vidare igen. Mor min plockar upp mig för vidare förd till Eskilstuna ikväll. Ska på arbetsintervju där imorgon, skönt att något börjar hända på jobbfronten...får se hur länge jag bli kvar i Eskilstuna, hade tänkt åka tillbaka hem redan direkt efter intervjun, men det verkade inte mamma tycka var så roligt...så nu sitter man här med dåligt samvete och försöker bestämma sig. Får se vem som lockar med bäst saker..här i Uppsala lockar tjejmiddag med lite party, får se vad familjen hittar på att kontra med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback