Torsdag

Ingen skola idag.
Istället tvättar jag för fullt, och väntar på att Fia ska komma.
För även fast inga föreläsningar är inplanerade så är det mycket plugg som måste göras.
Fia och jag ska förbereda seminarium 2 i marknadsrätten, samt semiarium 1 och 2 i börsrätten...sen finns det en hel del övningsuppgifter vi ska göra också. Hoppas vi hinner med så mycket som möjligt, så skönt att vara ute i god tid och inte behöva känna stress. Speciellt nu när jag ska se till att plugga till en omtenta också, hade helt glömt bort att jag kunde göra en tenta i Utrikeshandel redan nu och inte behöva vänta till sommaren...skulle vara skönt att ha den ur världen.

Aja, ska ner på stan och träffa Jessica sen. Någon har ju fyllt år och kräver fördelsedagspresent...
Och efter det blir det ett skivstång/kondition-pass. Trevligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback