Träning

Fy sjutton vad bra det gick idag. Var otroligt roligt att springa, bra tempo fick jag och den jag sprang med upp också..så pass högt tempo att de andra trodde att vi srungit fel eftersom vi låg så pass långt före medelgruppen. Härligt. Hoppas att detta håller i sig, och att det verkligen går framåt nu. En sak är ju bevisad i alla fall..jag behöver den vila som jag har tvingat mig till den senaste veckan, kroppen tackar och tar emot...Roligt är det också att man det är så bra gemenskap i gruppen, eftersom jag har sprungit med denna grupp sen början så börjar man lite smått känna varandra, man vågar prata och skoja. Trevligt. Dessutom är det så bra att känna dessa personer som är utbildade på just träning osv. man kan få så bra råd.

Jag ser fram emot nästa träningspass. .
Jag tror jag är hög på endorfiner just nu, allt känns bara så bra.

Btw. spanade in nytt ögongodis idag. Najs.

Kommentarer
Postat av: jerkan

härligt!! ångest av avund

2009-04-02 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback