Trevlig kväll

Det blev en trevlig kväll.
Träffade nya människor, alltid lika roligt...trevligt att utöka sin bekantskapskrets.
Mycket skratt har det blivit, och som vanligt går munnen på mig i ett. Att jag kan prata så mycket?!
Men men, någon måste jag se till att det också sker.

Nej, nu ska jag hoppa ner i sängen, kanske att jag tar en dusch innan...skulle vara skönt att bli av med all hårspray och allt smink. Grannarna är ju ändå uppe, så dem lär man ju inte störa. Det enda negativa med party är att det blir så otroligt onyttig, så helgen kommer ägnas åt att få bort all effekt av det onyttiga. Kommer bli en ful och hård kamp, men jag ska nog lyckas..

Kommentarer
Postat av: jessica

meh gårdagen var ju inte onyttig, bra mat och lite dricka bara!

2009-04-18 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback