Vilken tur

Varmvattnet var tillbaka nu på morgonen, sicken tur.
Usch vad jag frös igår när jag skulle sova, första gången på länge jag var tvungen att ha raggisar på mig under täcket. Och allt bara för att jag inte kunde duscha...

Jahapp, tisdag idag. Skola betyder det.
Ska vara i skolan till nio för att sitta med basgruppen och disskutera dagens seminarium. Vid tio blir det seminarium, och ja, det ska bli helt okej. Marknadsrätt är riktigt intressant, och seminariumerna är otroligt lörorika. Senare till eftermiddagen blir de börsrätt också. Så en hel dag i skolan är vad som gäller. Efter skolan är det raka vägen hem för tentaplugg..usch, vad mycket plugg, men det är bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback